onsdag 19. desember 2012

Ny IFC Export på Sourceforge

For noen timer siden lastet Angel Velez i Autodesk opp en ny eksporter til IFC for Revit 2013. Disse kommer nå noenlunde jevnt en gang i måneden, og jeg anbefaler derfor alle som befatter seg med IFC på det sterkeste til å følge med. Det kan dere gjøre enkelt ved å følge denne bloggen, eller bedre ved å abonnere på oppdateringer fra prosjektet Sourceforge:


Forsiden til prosjektet er på sourceforge.net/projects/ifcexporter/, og installasjonsfilene befinner seg på sourceforge.net/projects/ifcexporter/files/

Siden forrige versjon (da det ikke kom noen UI versjon) har jeg lastet ned og brukt den som kun heter 2013 (ikke 2013 UI altså), og da fikk jeg sannelig også opp det nye grensesnittet. Nå er listen av nyheter i tillegg lenger, så da går jeg igjen for standard 2013.


Dersom noen opplever forskjeller under eksport fra de to vil jeg gjerne høre om det! Enten i kommentarfeltet her, i en epost eller på facebook.com/groups/revitnorge/

Snakkesgreithei!

1 kommentar:

  1. Are you a business man or woman? Do you need funds to start up your own business? Do you need loan to settle your debt or pay off your bills or start a nice business? Do you need funds to finance your project? We Offers guaranteed loan services of any amount and to any part of the world for (Individuals, Companies, Realtor and Corporate Bodies) at our superb interest rate of 3%. For application and more information send replies to the following E-mail address: standardonlineinvestment@gmail.com
    Thanks and look forward to your prompt reply.
    Regards,
    Muqse

    SvarSlett