torsdag 31. mars 2011

Revit Zen

Av og til tror jeg at jeg har Revit Zen. Når jeg instinktivt føler at noe er riktig, galt, bra eller dårlig, eller en usannsynlig innskytelse gir løsning på et problem. Jeg kjenner janteloven lurer bak hjørnet, men fuck it. I dag kom jeg til å tenke på hvor jeg første gang hørte om Revit Zen - det var i forbindelse med et av de aller første kursene jeg holdt i Revit, og jeg fant det på AUGI. Når jeg nå søkte det opp igjen viste det seg at det var Steve Stafford - mannen bake verdens beste Revit-blogg - som postet innlegget, og Christopher Zoog som er forfatteren. Artig å lese igjen!


Når man googler Revit Zen, finner man også en blogg. Den er ny for meg, men jeg likte en del av det jeg leste, spesielt her. For eksempel tanken på å deaktivere analyse-sjekk i Revit Structure, om man ikke bruker den, er besnærende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar