tirsdag 22. oktober 2013

BIM-radio comeback!



I forbindelse med Den kloke tegning 2013 og den følgende lanseringen av det åpne delingsnettverket for digital design i bygg - relinquish.no - har Anders Hassel og jeg satt oss ned igjen for å tulle og fjase på YouTube. Den pinlige seansen, som preges av at undertegnede forstyrres av et kvinnelig yoga-team, kan sees her:

BIM-radio #1

Den nydelige Relinquish-vignetten er designet av Kim Baumann Larsen i Placebo Effects. Flinke mannen.

Se frem (eller gru deg) til flere sendinger i tiden som kommer!

Å ja, forresten, det lille av seriøst i dagens sending viser hvordan Anders får til krumme og dobbelkrumme bjelkelag med Dynamo. Ganske tøffe greier!

2 kommentarer:

  1. flott artikkel, dette er en av favoritt bloggene mine

    besøk meg her tilbudsvarer.blogspot.com

    SvarSlett
  2. flott artikkel, dette er en av favoritt bloggene mine

    besøk meg her tilbudsvarer.blogspot.com

    SvarSlett