onsdag 13. juni 2012

WhiteFeet

Jeg kom helt tilfeldig over noen gratis Add-Ins til Revit som heter WhiteFeet, og som et menneske ved navn Mario Guttman lager. Han har riktignok også noen Add-Ins man kan kjøpe, men disse har jeg ikke prøvd. Jeg har også kun prøvd funksjonen hans som genererer Sheets, men denne virker til gjengjeld virkelig bra. I tillegg liker jeg hjemmesiden hans og det "amatørmessige" preget.

Sheet-manageren er genial: Du har et Excel-ark med noen rader og kolonner med de tegningene du alltid har i prosjekter, og så genererer du bare alle arkene utfra denne. Med min begrensede kapasitet tok det meg mindre enn 20 sekunder å skjønne hvordan det fungerte.

Menyen hans gjør masse annet, men gjennomgangstemaet virker å være "integrasjon med Excel" for hjelp med noe av det som er tregt og ineffektivt i Revit.

Send ham en mail, så får du også oppdateringer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar