torsdag 21. februar 2013

Oppdateringer fra vasshaug.net


Jeg har hatt mange bilder (av profesjonell art) liggende i skjul på forskjellige harddisker opp gjennom årene, og har de siste dagene benyttet min nye engelske sides galleri og åpningstekster som påskudd for å få de på nett. Bildene er i hovedsak illustrasjoner av prosjekter jeg har jobbet med før jeg begynte i Rambøll for litt over to år siden, samt materiale min kompanjong og BIM-radiopartner Anders Hassel har utarbeidet den seneste tid.

Some illustrations of my previous work




A tribute overdue and a boost to the gallery




I tillegg har jeg publisert innledningen til materialet jeg skrev i forbindelse med foredraget om armering i Revit under Autodesk University i 2012. Det kan virke som jeg er livredd for at alle disse 86 sidene med mer eller mindre velartikulerte informasjoner om armeringsjern i BIM skal visne hen og dø ut uten å bli lest av en levende sjel, og det stemmer nok. Derfor denne stadige henvisningen, antakeligvis.

Why am I doing what I’m doing: A rant about challenges for a professional technologist and visions for the future


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar